JavaScript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. Voor de beste gebruikerservaring, zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser.
📣 Meld je aan voor onze TELEGRAM channel en ontvang EXCLUSIEVE KORTINGEN
Registreer
Bespaar 17% (-£ 4,87)
Voer jouw e-mailadres in en we laten je weten wanneer het beschikbaar is.
Lezen Santafixie's Privacy beleid
De Clif Bar Energie Bar met Haver, Chocoladeschilfers en Kokosnoot (12 stuks) is een perfecte snack voor elke fietser. Deze reep is rijk aan vezels, koolhydraten en proteïnen die voor de juiste energie en voeding zorgen voor de lange ritten op de fiets. Daarnaast is de reep verrijkt met maar liefst 11 verschillende vitamines en mineralen, waaronder vitamine B, C en D en magnesium.
Een ander groot voordeel van deze reep is dat het geen gehhydrogeneerde oliën of transvetten, geraffineerde suikers of GGO's bevat. Tevens zijn er geen conserveringsmiddelen of kunstmatige smaakstoffen toegevoegd. Dit maakt de Clif Bar Energie Bar een gezonde keuze voor elke sporter.
Voor het beste resultaat kan de reep één tot drie uur voor de oefeningen worden gegeten, samen met water om eetlust te voorkomen en energie te leveren aan de werkende spieren. Tijdens landurige, lage intensiteit oefeningen zoals wandelen of touren met de fiets, kunnen CLIF Bars tijdens de activiteit gegeten worden om de trek en om koolhydraat behoeftes te voldoen. CLIF bars kunnen ook gegeten worden als een snack tussen maaltijden of tijdens een lange, drukke dag om energie op pijl te houden. Het gewicht van deze reep is 68 gram.
Clif Bar is begonnen in 1990 toen Gary Erickson, oprichter van het bedrijf, voor een 175 mijl fiets rit nam met zijn vriend Jay. Na het eten van meerdere repen besefte Gary dat hij het beter en gezonder kon. Twee jaar later, na velen uren in de keuken van zijn moeder te hebben besteed, werd de eerste CLIF Bar een realiteit. De naam is een eerbetoon aan zijn vader, Clifford, van wie Gary zijn passie voor sport kreeg.
De 5 streven van Clif Bar zijn: Behoud van ons bedrijf, het behoud van onze merken, het behoud van onze mensen, het behoud van onze maatschappij, en het behoud van onze planeet. Behoud van de mensen, het bedrijf is uitgeroepen tot de beste werkplaats door Fortune en Outside tijdschriften; behoud van het bedrijf, waardoor het goed en gemakkelijk groeit; behoud van hun maatschappij, werken bij evenementen en via de CLIF Bar team, een gemeenschap van meer dan 1,500 professionele en amateur-atleten; het behoud van hun merk, door het doen wat de sporter echt nodig heeft en prioriteit geeft aan kwaliteit en smaak; en het behoud van de planeet, door gebruik van grondstoffen van biologische afkomst en behouden van de lage impact op het milieu door verminderen, recycling, en composten.
Schrijf uw review. Beoordeel dit product als eerste
Alleen geregistreerde gebruikers kunnen reviews schrijven.
Log in of maak alstublieft een account aan.