JavaScript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. Voor de beste gebruikerservaring, zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser.
GRATIS VERZENDING! Bestellingen +25€
Code: FREESHIP
Registreer
Bespaar 18% (-€ 7,00)
Voer jouw e-mailadres in en we laten je weten wanneer het beschikbaar is.
Lezen Santafixie's Privacy beleid
De Clif Bar Energie Bar met Haver en Muesli is een populaire energiereep onder fietsers. Deze doos bevat 12 repen, elk met een gewicht van 68 gram. Ze zijn verrijkt met 11 verschillende vitaminen, waaronder B1, B2, B3, B6, B12, A, E, C, D en magnesium. Dit maakt deze energiereep niet alleen een koolhydraatbron, maar ook een vezel- en proteïnebron.
Belangrijk om te vermelden is dat deze repen geen gehydrogeneerde oliën of transvetten, geen geraffineerde suikers of GGO's bevatten. Ook zijn er geen conserveringsmiddelen of kunstmatige smaakstoffen toegevoegd. Zo biedt de Clif Bar Energie Bar een gezonde en natuurlijke bron van energie tijdens het sporten of als snack tijdens een drukke dag.
Om het beste resultaat te halen, worden de repen één tot drie uur voor de oefeningen gegeten met een beetje water. Dit voorkomt dat je honger krijgt en levert energie aan de werkende spieren. Tijdens lange, lage intensiteit workouts zoals wandelen of fietsen, kunnen de CLIF Bars tijdens de activiteit gegeten worden om je honger te stillen en om te voldoen aan je koolhydratenbehoefte. Kortom, de Clif Bar Energie Bar met Haver en Muesli is een perfecte snack voor sporters en actieve mensen die een gezonde en lekkere bron van energie nodig hebben.
Clif Bar is begonnen in 1990 toen Gary Erickson, oprichter van het bedrijf, voor een 175 mijl fiets rit nam met zijn vriend Jay. Na het eten van meerdere repen besefte Gary dat hij het beter en gezonder kon. Twee jaar later, na velen uren in de keuken van zijn moeder te hebben besteed, werd de eerste CLIF Bar een realiteit. De naam is een eerbetoon aan zijn vader, Clifford, van wie Gary zijn passie voor sport kreeg.
De 5 streven van Clif Bar zijn: Behoud van ons bedrijf, het behoud van onze merken, het behoud van onze mensen, het behoud van onze maatschappij, en het behoud van onze planeet. Behoud van de mensen, het bedrijf is uitgeroepen tot de beste werkplaats door Fortune en Outside tijdschriften; behoud van het bedrijf, waardoor het goed en gemakkelijk groeit; behoud van hun maatschappij, werken bij evenementen en via de CLIF Bar team, een gemeenschap van meer dan 1,500 professionele en amateur-atleten; het behoud van hun merk, door het doen wat de sporter echt nodig heeft en prioriteit geeft aan kwaliteit en smaak; en het behoud van de planeet, door gebruik van grondstoffen van biologische afkomst en behouden van de lage impact op het milieu door verminderen, recycling, en composten.
Schrijf uw review. Beoordeel dit product als eerste
Alleen geregistreerde gebruikers kunnen reviews schrijven.
Log in of maak alstublieft een account aan.